بررسی رفتار، عادات و سلائق مشتریان و ارائهی بهترین محصولات و خدمات مبتنی بر نیازها و خواستههای آنان به گونهای که عملکرد شرکت بر انتظارات آنان فائق آید، میسر نخواهد شد، مگر آنکه امروزه شرکتها، برنامه، طرح و یا نقشه راهی برای فعالیتهای بازاریابی خود داشته باشند.
نقشه راه بازاریابی، یک چشمانداز روشن از برنامهی بازاریابی آتی شرکت میباشد که در یک فرایند برنامهریزی شده و عملیاتی قابل اجرا است؛ درواقع نقشه راه فرای یک برنامهی بازاریابی است. میتوان اینگونه بیان کرد نقشه راه شامل تمام روشها، معیارها، ابزارها، برنامهها، فرایندها و فناوریها در جهت اجرای یک طرح بازاریابی است که امروزه یک اصل مهم و حیاتی برای تمام کسبوکارها میباشد.
کتاب نگرش نقشه راه بازاریابی به عنوان یک ابزار نوین برای مدیران بازاریابی، چالشهای پیادهسازی فرایندهای تحلیل، بینشهای مربوط به استفدهی نامناسب از نقشه راه بازاریابی و ابزارهای دستیابی به پاسخهای موردنیاز دربارهی عملکرد برنامهی بازاریابی شما را صحهگذاری میکند. نقشه راه بازاریابی صحیح، علمی و اصولی به شما اجازه میدهد راحتتر از گذشته ریسکهای سودمند بیشتری را در حوزهی کسبوکار اتخاذ کنید.
این کتاب در ده فصل و به صورت کاملا کاربردی و عملیاتی برای مدیران کسبو کارها و مدیران اجرایی شرکتهای دولتی و خصوصی به قلم جری رکلی به رشته تحریر درآمده است.
فهرست مطالب کتاب نقشه راه بازاریابی؛ روشها، معیارها و ابزارها در ادامه آمده است:
- فصل اول: نقشه راه بازاریابی
- فصل دوم: چشمانداز نقشه راه بازاریابی
- فصل سوم: تاثیر نقشه راه بازاریابی
- فصل چهارم: فرایند نقشه راه بازاریابی
- فصل پنجم: آغاز کار نقشه راه
- فصل ششم: بازده سرمایهگذاری
- فصل هفتم: داشبوردهای بازاریابی
- فصل هشتم: ابزارها و فناوریها
- فصل نهم: به سوی دادهمحور شدن
- فصل دهم: افق نقشه راه بازاریابی
علاقهمندان برای اطلاع بیشتر وخرید این کتاب میتوانند به نشانی فروشگاه اینترنتیwww.marketingshop.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 71 و 66408251 تماس بگیرند.
نظر شما